hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| بیمه، مشترکان برق را تحت پوشش قرار می‌دهد

اردبیل| بیمه، مشترکان برق را تحت پوشش قرار می‌دهد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن مشترکان برق گفت: بر اساس توافق انجام‌شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.

حسن محمدی افزود: بر اساس توافق انجام‌شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.

او اظهار داشت: این بیمه تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری ازجمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

او بیان کرد: طبق این قرارداد بیمه دی مکلف به جبران خسارت‌های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌سوزی جریان برق به مشترکان است.

محمدی گفت: مشترکان خسارت دیدگان در سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir و با انتخاب منوی خدمات مشترکین، لینک سامانه دریافت خسارت مشترکین تجاری و خانگی نسبت به اعلام و ثبت خسارت و یا پیگیری آن اقدام و پس از طی پروسه مربوطه خسارت خود را از بیمه دی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکان خسارت و زیان‌دیده همچنین می‌توانند با مراجعه به شعب بیمه دی در استان و یا سامانه آن به نشانی اینترنتی http://bime.tavanir.org.ir نسبت ثبت درخواست، پیگیری وضعیت و اخذ خسارت اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد